Alweer naar huis - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Laura Jong - WaarBenJij.nu Alweer naar huis - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Alweer naar huis

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 November 2010 | Portugal, Lissabon

Toen was het alweer de laatste dag van het weekend en was het alweer tijd om naar huis toe te gaan.

Eigenlijk helemaal geen zin in, maar zoals men zegt: er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en dat was mijn tijd om weer uit Lissabon weg te gaan.

Vanmorgen hebben we nog samen ontbeten en zijn we rond 11.30 richting Rossio gelopen waar we op de bus naar het vliegveld moesten wachten. Die liet even op zich wachten, maar rond 12.00 uur was hij er ongeveer. En toen kwam er toch echt een eind aan. Langzaam aan liep de bus vol en bij halte 3 kon er echt niemand meer bij. Toen moesten we nog ongeveer 15 minuten naar het vliegveld, en daar aangekomen kon ik zo doorlopen naar de gate :) ik had bij Vincent gisteren al ingecheckt dus dat scheelde me erg veel tijd.

Door de douane heen en daarna nog heel eventjes kort in de winkeltjes kijken, maar echt veel was er niet. Nog een kop koffie gedronken, deze keer amerikaanse koffie, dus meer de grote van kopjes die we hier kennen.

Eenmaal aangekomen bij de gate, rustig even mijn kop koffie gedronken. Terwijl ik zat te wachten zag ik allemaal mensen ook komen lopen die ik op de heenlvucht ook al gezien had. Ben toen weer aan de praat geraakt met iemand waarmee ik ook op de heenreis aan de praat was geraakt in het vliegtuig (we zaten naast elkaar) en daardoor samen in de bus richting centrum waren gegaan. Erg apart wel allemaal dat dit soort dingen nu ineens gebeuren. Waar ik ook kom, wat ik ook doe, tegenwoordig raak ik eigenlijk altijd wel met iemand aan de praat. Ach ja :)

Mijn conclusie over dit weekend :):
Heel erg leuk en gezellig. We hebben veel gepraat, wat dingen gezien, tijd met elkaar door gebracht en toch ook rustig aan gedaan. We hebben leuke dingen gezien, zoals Portugezen op schaatsen, de vissen in het aquarium waar van de een nog aparter is dan de ander, de stad uiteraard ook. We hebben veel gepraat over wat er bij Vincent speelt, wat er bij mij speelt, ouders, en al het andere wat er ter sprake kwam. Kortom, een heel mooi en gezellig weekend. Snel weer voor herhaling vatbaar, maar waar we dan heen gaan ;) dat zullen we dan zien.

  • 28 November 2010 - 18:35

    Widi:

    Hi Lautje,

    Meisie, welkom terug in dit koude-kikkerlandje...heb je een goede reis gehad? Ja nu weer terug ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad, maar dat is wel goed gekomen lees ik in jouw reisverslagen.
    Goed lieverd doe rustig aan en kleed je warm aan want het vriest hier...bleeeehhh.
    Liefs,
    Widi

  • 28 November 2010 - 19:54

    Merel:

    Dag lieverd, fijn dat je weer terug bent en dat je het leuk hebt gehad :-) Gauw weer ff bijpraten en ff dingen regelen voor die kerstkaartjes!
    xxx Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 16907

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: