Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn vader was alweer vroeg wakker. Hij had ook al gezegd dat als hij vroeg wakker zou zijn dat hij dan een rondje op de golfbaan zou gaan lopen. Ik had maar besloten om nog even te blijven liggen als dat mocht gebeuren.

En inderdaad, om 7 uur wordt ik lichtjes wakker van een geluid. Vlak daarna hoor ik de deur dichtvallen en kom ik tot de conclusie dat mijn vader inderdaad vroeg wakker is en richting de golfbaan is gegaan. Ik vond het nog echt te vroeg en heb me lekker om gedraaid en nog even verder geslapen.

Om 9.30 werd ik dan toch echt wakker. Heb me lekker aangekleed en ben toen richting ontbijt gegaan. Ik heb heerlijk ontbeten, heel uitgebreid weer. Eerst maar serials, fruit en daarna iets van noodles met grote en iets wat leek op zwarte pepersaus, was erg lekker en daarna uiteraard nog een paar gebakjes ;) tja, ik kon het gewoon niet laten. Na het ontbijt ben ik mij gaan omkleden om lekker bij het zwembad te gaan zitten. Mijn vader kwam toen ook net terug van de golfbaan. En toen zijn we met zijn tweeen richting zwembad gegaan. Ik had bij het zwembad besloten dat ik het wel verdiend had om een keer naar een manicure en pedicure te gaan. Daar heb ik toen gelijk maar even een afspraak voor gemaakt voor woensdagochtend.

Rond 11.30 zijn we ons weer gaan omkleden om weer richting de stad te gaan. We hebben vandaag de hele middag en avond gewinkeld. Alle dingen die we wilden halen, hebben we grotendeels toen gelijk gehaald, aangezien mijn vader niet meer in de stad zou komen. Ik zou er nog wel komen, dus ik heb voor een aantal dingen gekeken en ben er daarna maar eens over na gaan denken of ik het wel nodig heb.

Mijn vader had maandagavond al gevraagd of we anders eens een voetmassage zouden nemen. Nu ben ik er niet zo een fan van als mensen aan mijn voeten zitten. Ik vind dat niet zo prettig, geen idee waarom niet. Maar nu liepen we er weer langs en zei mijn vader: "kom, we doen het gewoon. We beginnen met een half uurtje. Vind je het na 10 minuten niets dan zeg je dat gewoon en dan stoppen ze. Vind je het wel wat, dan doen we een uurtje, goed?" Ok, dat klonk wel als een goed plan. En ik kan je vertellen. Dat was ook wel een goed plan. In het begin was het erg wennen, maar uiteindelijk val je gewoon bijna in slaap. Na de voetmassage zijn we richting Times Square gegaan (groot winkelcentrum), om te kijken of we misschien naar de film konden gaan. Dat zou erg krap gaan worden met de bus die om 23.00 vertrekt richting het hotel. Besloten dat we dat dus maar niet gingen doen.

We hadden 's middags al warm gegeten, waardoor ik niet echt veel trek had in iets warms. En waar kun je dan wel lekker avond eten? Precies... bij de ... Starbucks ;). Ik heb een frapacinno chocolate cream chip met een Strawberry snow donut als avondeten gegeten. hij was echt heerlijk ;). Daarna zijn we nog een paar winkeltjes in gelopen en zijn we terug gegaan richting het hotel. Toen was het toch wel weer een beetje genoeg geweest voor die dag. We hadden veel gelopen (en ook veel gekocht ;)). Het was weer een geslaagd dagje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Genieten met mijn vader

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2008

Weer naar huis

08 Augustus 2008

Rustig aan doen

07 Augustus 2008

Kuala Lumpur

06 Augustus 2008

Een tripje maken

05 Augustus 2008

Dag 1
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 16894

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: