Rustig aan doen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Rustig aan doen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Rustig aan doen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag gingen we het maar een beetje rustig aan doen. We hadden lekker uitgeslapen. Ik was zelfs weer in slaap gevallen en werd om 10.30 wakker toen mijn vader weer terug kwam. We zouden eigenlijk samen gaan ontbijten, maar ik geloof dat daar iets mis is gegaan.

Ik heb toen bij het zwembad wat gegeten, waarna we met zijn tweeen richting de golfbaan gingen. Toen we in de lobby kwamen, stonden daar 2 stewardessen en Ralf (second officer die gister was binnengekomen) ook klaar om richting golfbaan te gaan.

Eerst hebben we maar even ingeslagen op de driving range. Toen we dat een beetje gedaan hadden, zijn Ralf, mijn en ik een rondje gaan lopen op de baan. Nou, mijn god, ik heb wel eens beter gegolfd. Ik kwam soms echt niet ver. Uiteindelijk heb ik ook maar 4 of 5 holes gelopen. Op de een of andere manier deed ik toch iets raars met mijn knieen, en ging het nog minder goed ;). Maar op zich was ik ook niet heel erg ontevreden. Ik heb tenslotte iets van 3 maanden niet gegolfd en om dan gelijk een baan te gaan lopen, is misschien een beetje veel gevraagd als je dan ook nog verwacht dat het goed gaat.

Na het golfen zijn we terug gegaan richting hotel, zo rond een uur of 3 alweer. Voordat we nog even lekker bij het zwembad zijn gaan liggen, hebben we eerst maar even de koffer ingepakt, om te kijken of we zouden uitkomen qua ruimte. Dat ging allemaal prima. Daarna zijn we richting zwembad gegaan en heb ik nog even gespeeld met Lily, Thomas en Dennis. Ook nog even wat gegeten natuurlijk. Na het zwemmen was het alweer douchen en aankleden en toen was het helaas alweer tijd om richting vliegveld te gaan.

Dat zou op zich nog een beetje spannend kunnen gaan worden, want het vliegtuig zat echt vol. Er kon niets meer bij. Maar wij zijn uiteindelijk met zijn 4-en wel meegekomen, dat stond al vast bij vertrek uit Nederland. We zouden er gewoon een campingvlucht van maken.

Mijn vader had ons bij een restaurantje neergezet met de mededeling: "het kan nog wel een uurtje duren. Ga lekker zitten, neem wat te drinken en ik kom bij jullie zodra we kunnen gaan". En toen zagen we hem de hele tijd van links naar rechts en van rechts naar links over dat vliegveld heen rennen. Dat is een uur zo gegaan. Maar uiteindelijk zijn we met onze vlucht meegekomen, met nog twee andere mensen geloof ik. En de rest van de mensen die er stonden zijn gekomen met Malasyan Airlines. Het was toch ergens goed voor dat heen en weer vliegen, maar toch... de terugreis kan een rustigere start hebben natuurlijk.

Na dat alles, maar richting vliegtuig om weer naar huis te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Genieten met mijn vader

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2008

Weer naar huis

08 Augustus 2008

Rustig aan doen

07 Augustus 2008

Kuala Lumpur

06 Augustus 2008

Een tripje maken

05 Augustus 2008

Dag 1
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 16885

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: