Vliegen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Vliegen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tja, en waar laat je dan de volgende dag beginnen. Ik heb er maar voor gekozen om dat tijdens het vliegen te doen.

De start was prima verlopen en toen we eenmaal goed en wel vlogen en Marc (second officer) en Marco (de andere co-piloot) gingen zitten om te vliegen zijn Thomas en ik lekker in de crew-rest gaan zitten. Mijn vader had wel een geniaal plan bedacht. Hij had een oud luchtbed meegenomen en die heeft hij opgeblazen toen we eenmaal vlogen. Dit luchtbed zou ik dan gebruiken om op te gaan liggen als mijn vader eenmaal ging slapen. Toen die tijd diende hij als voetenbankje. Was ook heerlijk. Ik was al bang dat ik niet zou slapen (wat meestal gebeurt bij mij), maar tot mijn grote verbazing heb ik toch nog lekker 3,5 uur geslapen toen mijn vader de lange rust had. Daar wordt je toch een klein beetje wakker van (ik had tenslotte weinig geslapen van zaterdag op zondag en ik was de hele dag weer druk). Toen mijn vader weer ging zitten, waren we bijna. Nog 2,5 uur en dan stonden we in Kuala Lumpur. Marco zou het vliegtuig landen en dat ging allemaal goed.

Na aankomst ben ik met de Marc (de co-piloot met vrouw en kinderen), zijn vrouw en kinderen en met de vriendin van een van de stewardessen richting de douane en de taxi om naar het hotel te gaan. Uiteindelijk waren we net iets eerder dan de bemanning in het hotel. Het was nog steeds hetzelfde hotel als vorig jaar. Een heerlijk hotel dus ;).

In de tijd dat we moesten wachten, al een beetje plannetjes gemaakt voor die dag en de komende dagen. Jose (de vriendin van de stewardess) zou woensdag alleen zijn, want dan moest Lina (de stewardess) naar Jakarta heen en weer. Ik was die dag ook alleen, want mijn vader moest naar Jakarta. We hadden toen afgesproken om woensdag wat samen te gaan doen. Toen kwam de crew binnen en zijn mijn vader en ik naar onze kamer gegaan.

Op de kamer even de koffer een beetje uitgepakt en maar een beetje een eerste plan gemaakt voor de verdere middag en avond. Het was tenslotte pas 16.30. We zijn toen maar even bij het zwembad gaan liggen om aan te gaan voelen hoe ons lichaam zich voelt en wat verstandig zou zijn om te gaan doen. Uiteindelijk hebben we besloten dat het wel verstandig zou zijn om de bus van 19.00 uur richting de stad te pakken, omdat we anders waarschijnlijk wel om 20.00 al zouden slapen. En dan komen we natuurlijk nooit in het juiste schema.

Zo gezegd, zo gedaan. Toen we om 19.45 in de stad waren, zijn we eerst richting Borders gegaan (grote boekwinkel) en nadat we daar een paar boeken gekocht hebben, zijn we in een Indonesisch restaurant lekker wat gaan eten. Na het eten nog even richting de 7 eleven voor wat eten en drinken en daarna richting het hotel in de stad voor de bus richting ons hotel. Wij zaten in het Equatorial in Bangi, maar het Eguatorial heeft ook een hotel in de stad, vandaar dat van hotel naar hotel gaan. In het hotel aangekomen om 23.30 en toen richting kamer en slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Genieten met mijn vader

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2008

Weer naar huis

08 Augustus 2008

Rustig aan doen

07 Augustus 2008

Kuala Lumpur

06 Augustus 2008

Een tripje maken

05 Augustus 2008

Dag 1
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16917

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: