Whistler dag 2 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Laura Jong - WaarBenJij.nu Whistler dag 2 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Whistler dag 2

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Februari 2007 | Canada, Whistler

Maandag 5 februari, dag 2 snowboarden.

Ik werd 's morgens wakker en had het idee dat ik echt heel erg oud was. Ik was al blij dat ik met moeite mijn glas thee kon leeg drinken. Dat een mens zoveel spierpijn kan hebben, op ook echt de meest vreemde plekken. Ach ja, having fun has a price :)

Maar goed, wij hadden 's morgens om 9.30 afgesproken met Dean om weer de berg op te gaan. Vandaag gingen we Blackcomb op. Ik ging met Jan de magic Chair af. Dat is een beginners heuvel, maar wel iets moeilijker dan bijvoorbeeld de magic carpet van gisteren. Ik die berg af, op dezelfde manier als gisteren, althans dat was de bedoeling. In het begin bleef ik weer vallen. Tja het hoort erbij. Maar dit was niet grappig meer. Ik kreeg er serieus blauwe knieen van en ellebogen. Ben nu ook heel mooi blauw en paars :) wel grappig eigenlijk, vind ik.

Wel goed dat Jan mij les gaf, aangezien hij niet van ophouden weet. Hoe zeer het ook deed, gewoon doorgaan, het hoort erbij was de boodschap. Dat heeft wel geholpen, aangezien ik echt op het punt stond om er mee te stoppen. Rond 11.30 ging Jan koffie drinken en ik moest alleen magic chair af, proberen bochtjes te maken, die hij net had uitgelegd hoe ik die moest maken. Ik ben tot dan toe nog niet zo hard en zo vaak gevallen. Ik vond het ook helemaal niet leuk meer. Ik was toen echt op het punt dat ik het bijna opgaf. Dus ben maar gaan lunchen en wat gaan relaxen.

De rest ging uiteraard de berg weer op. Uiteindelijk ben ik toch maar weer magic chair op gegaan rond een uur of 2. Uiteindelijk was ik de laatste die de berg af kwam, en zelfs 2 keer zonder te vallen. Ik was wel trots op mezelf toen :)

En dan maar afwachten wat dag 3 zal brengen.