Thuis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Juni 2009 | Spanje, Madrid

En toen waren we weer thuis.

We hebben gister nog heel erg veel genoten. Lekker op het strand gelegen, nog even gezwommen in het zwembad. En natuurlijk ook langzaam aan de koffer weer pakken, zodat mijn moeder dat niet hoefde te doen. Alles uitgezocht wat direct mee naar huis moet, en de rest komt allemaal wel als mijn moeder over 2 weken naar huis komt.

Vanmorgen moesten we alweer om 6 uur op om richting vliegveld te gaan. Heel zachtjes wat gegeten en klaar gemaakt, aangezien de hele camping nog sliep natuurlijk. Daarna weer een uurtje rijden richting vliegveld. Daar aangekomen was de balie nog niet eens open om in te checken, zo vroeg waren we deze keer. Gelukkig waren we als 3e aan de beurt dus dat ging snel. Daarna afscheid genomen van mijn moeder en Wil en toen weer door de douane om daar te gaan zitten wachten tot we aan boord konden. Nog even lekker wat gegeten, wat we meegenomen hadden van de camping (donut en drinken). En toen was het alweer tijd om aan boord te gaan.

Naomi was wederom wel weer een beetje zenuwachtig, maar ze had er wel heel erg veel zin in. De terugvlucht verliep zonder problemen. Naomi heeft lekker met haar speelgoed wat gespeeld en ik heb wat muziek geluisterd. Helaas hadden we een plek bij het raam, waar deze keer geen raam zat :( lekker handig van Transavia, mij niet heus.

Eenmaal aangekomen op Schiphol hebben we mijn vader gebeld of hij ons op kon komen halen, en toen kwamen we ook Vincent nog tegen. Die kwam net uit Wenen vandaan.

Al met al was dit een heerlijk vakantie om weer even bij te komen. Naomi heeft het hartstikke goed gedaan voor de eerste keer vliegen en ze heeft er zelfs van genoten.