Dag 5 alweer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Dag 5 alweer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Dag 5 alweer

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen was de grootste uitdaging tot nu toe. Mijn vader had voordat we naar Kuala Lumpur bedacht dat het wel goed was om op zaterdag om 9.00 uur te gaan golfen. Dat was inderdaad een goed plan, niet dus :) . Ik was wel mijn bedje uit te krijgen, maar mijn vader en Vincent konden er niet zo goed uitkomen. Tja... dat kan ook gebeuren ;)

Wij met zijn 3en ontbijten en daarna gelijk maar door naar de golfbaan. Weer een paar balletjes geslagen en geleerd hoe je moet slaan als je net buiten de green ligt (met je pitching wedge) erg handig en op zich niet zo moeilijk (als je het door hebt, en kan vooral, wat dus nog wat oefening vraagt :) ).
Daarna maar weer van de driving range wat ballen slaan. Het gaat wel steeds beter. Dat betekent dat ik steeds meer door krijg hoe de techniek werkt. Dat wil nog niet zeggen dat de ballen recht vooruit gaan, want de ballen gaan (bijna) allemaal mooi naar rechts :)
Nadat we klaar waren, ben ik nog eventjes bij het zwembad gaan liggen, voor zover dat natuurlijk ging, aangezien ik nog steeds mooi roze/rood ben. Maar goed... Daarna klaar maken en toen zijn we om 16.00 uur naar de stad gegaan. Eerst maar weer naar Times Square om te kijken hoe laat "Transformers" in de Imax zou draaien. Dat was om 19.00 uur. Mijn vader had een briefje achtergelaten voor een collega om af te spreken bij de "rode tafeltjes" in Chinatown om een bepaalde tijd, dus hij zou dan niet naar de film gaan. Ik weet niet of ik die film echt leuk zou vinden, dus ik had ook besloten om maar niet te gaan. Uiteindelijk had Vincent besloten om maar alleen naar de film te gaan. Moet ook kunnen :)

Mijn vader en ik zijn toen met de Skytrain naar Chinatown gegaan. Voordat we naar de "rode tafeltjes" gingen, zijn we eerst nog langs een heel schattig Chinees winkeltje gegaan. Daar hadden ze allemaal traditionele Chinese thee dingetjes. Je kijkt je ogen uit daar, het is best wel mooi om te zien eigenlijk. Uiteindelijk heb ik toch een beker gekocht om Chinese thee in te maken. Ik ben er helemaal weg van :)

Daarna door naar de "rode tafeltjes" en toen zijn we gaan eten. Toen hebben we een "Fresh Coconut" besteld. Dat is dus echt een kokusnoot, waar je een dekseltje afhaalt, en dan met een rietje het vocht uitdrinkt. Ik vond het niet zo, maar goed... smaken verschillen :)

Daarna zijn we naar de Ierse pub gegaan en toen naar het hotel in de stad om met de bus terug te gaan naar het hotel waar wij slapen. Nadat we aan waren gekomen, zat die collega van mijn vader in het cafetje (om het zo maar even te noemen) en daar zijn we toen bij gaan zitten en toen hebben we met zijn allen nog wat gedronken en daarna heerlijk slapen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Vakantie

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2007

Op weg naar huis

06 Augustus 2007

De laatste dag

05 Augustus 2007

Spannend....

04 Augustus 2007

Dag 5 alweer

03 Augustus 2007

Even rust
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 16887

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: