Dag 6 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Juni 2009 | Spanje, Madrid

Tja, toen had ik weer een paar dagen overgeslagen.

Ik heb de afgelopen dagen gewoon heerlijk genoten van het weer en de rust vooral ook. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik toch wel een beetje zenuwachtig ben voor volgende week, want dan komt de uitslag van mijn afstuderen, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig denk ik daar niet zo heel erg veel aan.

Naast het genieten van de zon, het strand, de zee, en we het gewoon gezellig hebben, zijn er ook vrienden van mijn moeder uit Ierland aangekomen. Mijn moeder en Wil hadden me al een beetje voorbereidt. Ieren praten toch net iets anders Engels dan de Engelsen en de Amerikanen, maar ik heb er tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad eigenlijk. We hebben lekker gebarbecued met zijn allen. En vooral ook natuurlijk wat gedronken met zijn allen. Tja, en de wijn kun je wel aan de Spanjaarden overlaten. Dat komt wel goed ;)

Naomi die red zich ook wel prima. Ze heeft een vriendinnetje gevonden die ook uit Nederland komt. Dus die 2 meiden lopen heerlijk over het strand te rennen en te vliegen. Af en toe de zee in (mij niet gezien ;)) en vooral veel spelen. Ook is er op vrijdag en zaterdag een soort van kinderdisco. Dat wordt wel leuk gedaan eigenlijk. Het is redelijk volgbaar voor die kleine kinderen waarvan de meeste natuurlijk geen Engels of Spaans spreken. Maar ze genieten gelukkig, en dat is het belangrijkste.

Nog helaas maar 1 dagje, en dan gaan we maandag alweer naar huis (heel vroeg in de ochtend :( ). Morgen nog maar even ultiem genieten dan.