Weer naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tegen de tijd dat we weg konden, was de volgende dag alweer bijna aangebroken.

Het zou een gezellige terugvlucht worden. Ik heb het dan niet alleen over de mensen met wie we vlogen, maar ook over de hoeveelheid.

De cockpit was erg druk. We zaten daar de komende 11,5 uur met mijn vader, Marc, Suzanne, Thomas, Lily, Jim, Dennis en ik. Een soort campingvlucht dus. En wat kan er niet ontbreken als je aan het camperen bent?! Juist, een luchtbed. Het luchtbed is weer opgeblazen en daar zou ik weer op gaan liggen.

Mijn vader en Marc hadden de eerste rust, maar ik was nog echt niet moe. Uiteindelijk zijn Thomas en Lily wel redelijk snel in slaap gevallen. Thomas op een stoel in de crewrest en Lily voor die twee stoelen. Nadat mijn vader en Marc weer gingen zitten, ging Jim slapen en Dennis ging nog even een rondje lopen. Ik wilde in principe wachten op Dennis, zodat hij geen last van mij zou hebben als hij in zijn bed ging liggen, maar het duurde wel redelijk lang en het was ook niet duidelijk wanneer hij terug zou komen dat ik uiteindelijk het luchtbed op de grond heb gelegt en ben gaan slapen.

Ik heb toen iets van 4 uurtjes geslapen, maar werd op een gegeven moment van 2 kanten door 2 paar voeten aangevallen (die van Thomas en die van Lily) dat ik het op gegeven moment een beetje zat was. Ik ben toen maar weer voorin gaan zitten. We zaten ook al boven de Kaspische zee, dus het schoot op. Na 2 uur begon ik weer in slaap te vallen en ben ik nog even gaan liggen. Vlak daarna gingen mijn vader en Marc weer zitten en werd ik lichtjes wakker gemaakt door Dennis die bovenop mijn voetjes ging staan. Kleine ruimte, lange mensen, ja, dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Maar weer even heerlijk geslapen, tot 45 minuten voor de landing. Toen werd ik bruut wakker gemaakt door mijn vader die ervoor zorgde dat het luchtbed bij mijn voeten omhoog kwam. Al slaperig mijn ontbijtje gegeten en toen ging het snel. We zaten alweer 10 minuten voor de landing. Snel iedereen op zijn plekje en we stonden alweer op de grond.

Conclusie van deze vakantie is toch wel dat het een heerlijke week is geweest. Lekker tot rust gekomen. Ik zei al tegen mijn vader: "het voelt af en toe alsof er even niets anders is dan dit plekje. Rust, in je hoofd, maar toch ook om je heen."

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Genieten met mijn vader

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2008

Weer naar huis

08 Augustus 2008

Rustig aan doen

07 Augustus 2008

Kuala Lumpur

06 Augustus 2008

Een tripje maken

05 Augustus 2008

Dag 1
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 16845

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: