De laatste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag is dan de laatste dag in Kuala Lumpur. Eigenlijk zou ik nog wel willen blijven, want het is hier echt heerlijk. Het mag ook van mijn vader, hij heeft het zelfs gevraagd, maar ik wil samen met mijn vader terug naar huis vliegen, dus wordt het toch vandaag terug naar huis.

Gisteren hadden we met Joris afgesproken om een 9-holes te gaan lopen op de golfbaan. Dat betekende dus wel dat we vandaag om 6.15 uur uit ons bed moesten om te gaan ontbijten om 6.30 uur. Nadat we ontbeten hadden, zijn we om 7.30 uur richting de golfbaan gegaan (die trouwens naast het hotel lag. Bij wijze van spreken kon je je jezelf van de heuvel af laten rollen en je was op de golfbaan). Eerst nog even met zijn 4-en een emmertje ballen wegslaan op de driving range en dan richting de eerste hole. Hier is het zo dat je een 9-holes loopt op de gewone baan, dus dat betekent de baan soms wel bijna 400m lang is. Je merkt gelijk al dat het heel anders is als op de driving range. Veel moeilijker eigenlijk. Het zit puur tussen je oren dat het moeilijker is natuurlijk, maar goed... Vincent en ik hebben maar 4-holes gelopen aangezien wij ook nog les hadden om 10.00 uur. Toen wij net klaar waren met de les, waren mijn vader en de co-piloot net klaar met de 9-holes lopen. Toen zijn we even wat gaan drinken met zijn 4-en en daarna zijn Vincent en mijn vader weer de baan op gegaan, en Joris en ik zijn terug gegaan naar het hotel. Ik was een beetje mijn spullen bij elkaar aan het rapen op de kamer toen ik allemaal geruis hoorde (wat er eerst dus niet was) en onweer. Toen ik naar buiten keek, regende het verschrikkelijk. Je kon het zwembad zien van het hotel, maar de golf baan die daarnaast lag, was verdwenen, zo hard regende het. Mijn vader en Vincent kwamen niet veel later daarna weer terug op de kamer... zo droog als het maar kon. Ze waren de baan niet meer opgeweest en toen ze niet wilde gaan, ging de sirene af waarop iedereen de baan af moest. Toen hebben we alvast de koffer ingepakt om te kijken of we tegen een probleem zouden aanlopen, wat gelukkig niet zo bleek te zijn. Daarna zijn we met een taxi naar de stad gegaan om daar te eten en nog wat laatste dingetjes te kopen. Toen weer terug naar het hotel zodat mijn vader nog even kon slapen voordat hij moest werken. Om 20.30 uur gingen we met de dochters en man van een van de stewardessen naar het vliegveld (we gingen allemaal IPB). Mijn vader ging ook met ons mee, om te zorgen dat de vier kinderen (Vincent, de twee meiden en ik) in ieder geval ingecheckt zouden worden om mee te gaan. Wij zouden namelijk alle vier no matter what mee komen in de cockpit. Nadat mijn vader ons had ingecheckt, zijn we door de douane heen gegaan en dan maar weer wachten bij de gate op mijn vader en eventueel de man van de stewardes. En ja hoor, we zien mijn vader staan, met de man van de stewardes. Er komt iemand van de KLM op ons aflopen die onze instapkaarten heeft en... we hebben alle 5 een business class stoel gekregen. We zijn gewoon op nummer mee gekomen op deze vlucht :) En toen was het alweer 23.15 uur en zijn we op weg gegaan naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Vakantie

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2007

Op weg naar huis

06 Augustus 2007

De laatste dag

05 Augustus 2007

Spannend....

04 Augustus 2007

Dag 5 alweer

03 Augustus 2007

Even rust
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 16849

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: