Dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik heb 's nachts heerlijk geslapen, op zich. Ben wel een paar keer wakker geworden, maar heb wel tot 7.00 uur geslapen :) dat scheelde voor mij wel, want mijn vader en mijn broertje waren al rond 3.00 uur wakker. Ik heb zelfs nog een smsje gestuurd toen ik half wakker was. Totaal ook geen idee hoe laat het toen was in NL, dus misschien is diegene wel wakker geworden van een smsje om 2 uur 's nachts ofzo :) Sorry, kan er niets aan doen :) Nadat ik wakker was en goed en wel doorhad waar ik ookal weer was, ben ik maar gaan ontbijten. Je kan hier zelfs nasi e.d. als ontbijt nemen. Hoe bizar :) En daarna... omkleden... en naar de golfbaan. We hadden om 11.00 uur les, en ik ben van 9.00 tot 12.30 uur ongeveer op de golfbaan geweest balletjes meppen :) . Mijn vader was met een van de bemanningsleden even de baan op en die zouden we later weer zien. Toen ben ik samen met Vincent naar het zwembad gegaan. Het was wel druk, maar de zon scheen en het was heerlijk warm (ong. 33 graden) dus ja... dan is het al snel goed. Uiteindelijk om 15.00 uur naar boven en wat blijkt.... Lautje is rood en niet zo een klein beetje ook :S heb ik weer...
Toen douchen en naar de stad. Daar hebben we wat rondgeslenterd. Mijn vader is eerder teurg gegaan naar het hotel, want die was hartstikke moe. Dat is ook niet zo gek als je maar 7,5 uur geslapen hebt sinds dinsdag ochtend. Vincent en ik zijn toen naa Chinatown gegaan, want daar zou de rest van bemanning zijn om te eten. Daar dus gegeten en toen nog even een rondje markt en weer terug naar het hotel. Toen was het ook alweer 0.00 uur. Mijn vader lag nog heerlijk te slapen, en dat zijn wij toen ook maar gaan doen.

Voor een eerste dag was dit best wel een drukke dag, maar het was wel een dag waarin ik heerlijk van alles heb kunnen genieten. Ik heb ook echt totaal geen idee meer van welke dag het is, en hoe laat het thuis is :) Echt een vakantiegevoel dus :D