Disneyland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu Disneyland - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu

Disneyland

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na weer een nacht goed geslapen te hebben, werd ik vanmorgen om 6 uur wakker gemaakt. Weer op staan en dan richting... McDonalds om te ontbijten met pannenkoeken. Eerst nog even langs de supermarkt gereden voor wat te drinken, te snoepen en nieuwe batterijen voor mijn camera. Aangezien het kerstseizoen eraan zat te komen, waren er legio dingen te koop die te maken hadden met kerst. Zo ook een katje die als je zijn mond beweegt een kerstliedje gaat zingen. Die vond Naomi dus ook geweldig, en die heeft ze toen gekregen van mijn vader. Na de boodschapjes waren we klaar om te gaan ontbijten en konden we op weg richting Disneyland.

Daar aangekomen lijkt het wel alsof je een volledige nieuwe stad komt binnen rijden. Allemaal borden die laten zien dat je in Disneyland bent, andere stijl van bouwen, heel erg mooi en leuk om te zien. We hebben de auto geparkeerd in een vreselijk grote garage. Goed de plek onthouden (die overigens zijn aangegeven met de disneyfiguren) en toen in het treintje richting het park. Daar in de rij om een kaartje te kopen, en aangezien het de eerste keer was dat we in Disney kwamen, kregen we een button met First visite erop. Toen naar binnen toe.

Naomi wilde in allerlei dingen die omhoog gingen, maar ook de attractie van Peter Pan (die ik dan wel weer leuk vind) en nog meer van dat soort attracties. We hebben onwijs veel attracties gedaan, en genoten van het weer en alle dingen die je mee maakt. Zo liepen we op een gegeven moment een attractie in (ik lette niet op geloof ik) waarbij je een trap omhoog moest. Dat is op zich nog niet zo heel erg, tot het moment dat ik erachter kwam hoe hoog we zaten. Ik heb de attractie wel afgemaakt, je moest tenslotte zelf door lopen. Hij was wel hoog, maar hij was ook wel heel leuk moet ik zeggen. Zo hebben we de hele dag doorgebracht in de attracties en in de heerlijke zon. Aan het eind van de dag hebben we nog een cadeautje gekocht voor Naomi en Anneke in een van de Disneywinkels en zijn we vervolgens weer terug gegaan richting hotel. Op de terugweg nog wat gegeten bij... je raadt het al, McDonalds. Ook deze heeft Naomi weer als een lieve kleine zombie zitten opeten in bed. Ze was onderweg ook al in slaap gevallen. En daarna is ze zo weer knock out in slaap gevallen.

Mijn vader en ik waren ook erg moe na nog een intensieve dag, dus we hebben het ook niet laat gemaakt. De volgende dag was helaas alweer de laatste.