De laatste dag alweer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu De laatste dag alweer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Laura Jong - WaarBenJij.nu

De laatste dag alweer

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag zou alweer de laatste dag zijn.

Vandaag mochten we wat langer slapen, we zouden nergens meer heen gaan, althans niet ver weg. En daarnaast moesten we ook een beetje rustig aan doen, want mijn vader moest 's avonds weer werken. Mijn vader en Naomi gingen 's morgens de auto halen, en dat duurde even, dus ik heb buiten voor het hotel even op hun zitten wachten. Niet al te lang later kwam ik er ook achter waarom het zo lang duurde om de auto te halen. Ze kwamen aanlopen vanaf de auto, heel sneaky, met hun handen op hun rug. Toen ze vlakbij waren zei mijn vader: "ja" en kreeg ik die van die gekke kerstkatjes voor me die een kerstliedje aan het zingen waren. Dan ben je in elk geval gelijk wakker kan ik je vertellen.
We gingen weer ontbijten bij... McDonalds :) met uiteraard pannenkoeken.

Na het ontbijt gingen we nog even langs de bouwmarkt en een outletwinkel en nog even langs het strand. Op het strand hebben mijn vader en Naomi lopen spelen in de zee, en ik heb heel veel foto's en filmpjes gemaakt. Van een gillende Naomi die de meest grote lol had om weg te rennen van de golven, en zodra ze weg waren er ook weer achteraan te rennen de zee in. Ze werd een paar keer omver getrokken door de stroming, maar gelukkig had mijn vader haar vast. Het was de bedoeling dat mijn vader er tot zijn knieen in zou gaan, maar uiteindelijk was hij ook bijna helemaal nat. De golven waren toch een stukje hoger dan verwacht. Na het spelen in de zee, hebben we Naomi en mijn vader even onder de douche gezet om al het zout af te spoelen en weer af te drogen, waarna we een lekker ijsje gingen eten.

Hierna gingen we terug naar het hotel, zodat mijn vader nog even kon rusten en Naomi en ik nog even konden spelen in het zwembad bij het hotel. Hierna was het toch al bijna tijd om eens te gaan kijken hoe we alles in de koffer gingen krijgen, om ons daarna aan te gaan kleden. Daarna was het zaak om de auto terug te brengen en weer richting vliegveld te gaan. Het zat er helaas alweer op.

We gingen inchecken en deze keer hadden we wel een stoel. We hadden een business-stoel gekregen. Dus er zat een heel klein meisje in een heel grote stoel. Ze heeft bijna de hele nacht de Aristokatten zitten kijken. Ze heeft die film geloof ik wel 3 keer gezien, ook nog heel even geslapen en wat gegeten en toen waren we alweer terug op Schiphol en was het alweer dinsdag 20 oktober zelfs.

Mijn conclusie voor deze vakantie is toch echt heel erg positief. We hebben ontzettend veel gedaan en gezien. Naomi heeft het volgens mij ook heel erg leuk gehad, en mijn vader ook. Ik zou dit graag nog een keer over doen, want het was wel heel erg leuk om deze dingen te doen samen met mijn vader en Naomi. Dank je wel, pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 16856

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Juli 2014

Vakantie in Canada

03 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Bangkok

11 December 2010 - 12 December 2010

Keulen

26 November 2010 - 28 November 2010

Lissabon

14 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wenen

16 Oktober 2009 - 20 Oktober 2009

Los Angeles met papa en Naomi

27 Juli 2009 - 31 Juli 2009

Parijs

08 Juni 2009 - 15 Juni 2009

Genieten

03 Augustus 2008 - 09 Augustus 2008

Genieten met mijn vader

01 Augustus 2007 - 07 Augustus 2007

Vakantie

02 Februari 2007 - 11 Februari 2007

Snowboarden

Landen bezocht: